Varför nu?:(

God morgon! Eller sån god morgon är det inte.. är trött, har rött öga (vilket jag hoppas det röda försvinner under dagen) , bihålorna börjar ta sig :( samt halsen.. Kan inte bli så mycket sämre när den här vecka är ett måste att vara frisk. Har träning i morgon som jag verkligen måste vara med på för att kunna få vara med på cupen i helgen. Varför suger allt så mycket för :( och dessutom kan jag inte vara hemma för att vi inte har tillräckligt med personal. Anna behöver plugga i och med att dom började förra veckan, så det är ju inte att bara hoppa över lektioner än. Usch vilket bekymmer :( Måste få tag på chefen idag och berätta hur det ligger till, så får han ta tag i det och lösa det. Hans fru har tydligen jobbat lite i butiken så hon kanske kan hoppa in en stund så jag kan få tidigare i alla fall. Alltid nåt. Men men, får se hur det blir.... Nehe ska gå om 25 min, kanske dags att fixa sig :)

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0