Så tröttis nu

En tuff helg är nu äntligen förbi, men blir inte mindre jobb på arbetet inte.. Men allt är ändå flyttat till den nya lokalen. Har börjat få upp lite kläder med mera, men det är huuuuur mycket kvar som helst att göra. Trodde faktiskt inte att det skulle ta sådan tid som det gjort, så är nog en riktig tidsoptimist.. Men men.. Det rullar på.. Blir nog ingen öppning förrän på torsdag. Bara köra på!

Lite planer framåt denna vecka är att åka upp till Stockholm. Har börjat sakna mina föräldrar så himla mycket nu! I och för sig inte bara mamma och pappa utan mina syskon med. Även fast vi var uppe på julafton känns det som att det var hundra år sen. Så hoppas att det löser sig med jobbet och så :) Jobba förmiddag sen hoppas jag att Anna kan ta över :)

Har varit helt slut i kroppen efter jobbet och så träning på de.. Och trodde verkligen inte att jag skulle orka spela, men det gick ju rätt bra ändå. Få springa av sig allt. Börjar bli ganska trött så det ska bli så skönt att gå och lägga sig snart. Förhoppningsvis sover jag bättre den här natten än vad jag gjort de senaste. Så slut i huvudet så jag inte tänker och drömmer om jobbet . Har ju fått sådant stort ansvar nu när chefen är borta, så har nog tänkt och oroat mig för mycket. Bara att ta allt som det kommer. Kan ju inte göra så mycket med det som har med bygget att göra. Aja, skönt att skriva av sig litegrann.. Nu ska jag nog börja röra mig mot sängen för att sova riktigt gott :)

Natti natti allihopa!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0