Jävla förkylning!

Usch.. Är så otroligt förkyld nu :( Och börjar bli förbaskat trött.. Måste nästan gå och sova, fast vill inte. Vet vad som väntar mig.. Svårt att andas så fort man lägger sig ner, kommer vakna ett antal gånger om natten. Sova dåligt. Finns inget värre för tillfälligt! Feber har jag inte i alla fall, vilket är skönt. Så blir jobbet. Hoppas för guds skull då att jag och chefen kan hitta någon till extra. Är ju inte så trevligt för kunderna att jag som är helförkyld ska stå där och snörvla med mera.. Blä blä blä!

Vill inte vara sjuk! Har ju en viktig cup på lördag så måste träna i morgon. Är bara att bita ihop, sen har jag två dagar på mig att kurera mig. Och förhoppningsvis så hittar vi en till extrapersonal så jag kan vara hemma kanske torsdag/fredag.. Skulle verkligen behövas..

Varför kommer det alltid sig att när det väl kommer ske något stort så blir man sjuk eller nåt åt det hållet.. ALLTID!
Men jag har gett mig fan på att vara med till helgen! Bara knapra tabletter och dricka mycket vatten så ska det nog gå! Vill verkligen!

Nehe ska nog ta och dra mig till sängen.. Får ge det ett försök :)

Natti nattti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0