Helgens bravader

Jag och baby har fyllt år nu så min familj kom ner och firade oss med en hotellnatt och mat på 8 glas. Hur mysigt som helst! Har verkligen känt mig bortskämd hela helgen. Det tråkiga är alltid när dom ska röra på sig :( Blir alltid lika ledsen. Har blivit en sån föräldragris. Aja, allt började på fredagen, då vi samlades, gick på lite afterwork och tog lite vin och öl med mera. Sen gick vi ut i kylan för att gå till 8 glas. Var jag, baby, mamma, pappa Tina och Kifah. Helt underbart trevligt. Har aldrig varit på 8 glas innan och vilken SERVICE!  Har aldrig varit med om liknande. Kommer definitivt gå dit igen! Där satt vi ett tag och gick sen tillbaka till hotellet där vi tog en öl, lite vin samt läsk och kaffe till hotellrummet. Blev en lång dag :) Men helt underbar! Dagen därpå var det ju hotellfrukosten! Oslagbart! Älskar äggröra och ska nog börja göra det själv hemma igen. Fattar inte varför jag slutade med det.. Vi åkte hit till Nässjö för att visa våran lägenhet samt där jag jobbade. När vi hade tagit en runda och hade börjat röra oss tillbaka så sa någon:
- Nu känner jag igen mig, har vi inte gått längre?
Haha.. Inga namn :P Nässjö är inte stort alls. Men är en mysig plats. Vid 13.00 var det dags att röra sig iväg till Fredriks mor för att plocka upp henne och fortsätta vidare till hans far, där vi skulle bli bjudna på älggryta eller vad det var. Riktigt gott var det! Dessutom bjöda jag och baby på tårta som vi har gjort. Den var också riktigt mumsig. Vid 16.00 började mamma, pappa, Tina och Kifah att röra på sig och jag fick jätteont i magen. Ville ju självklart inte att dem skulle åka men Kifah skulle hem och jobba och mamma och pappa har fullt upp med vardagsrummet där hemma. Men den här helgen är helt oslagbar! Nästa gång är det jag och Fredrik som får bjuda till :)

Lite bilder!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0