Solning, träning, jobb, afterwork med mera :D

Idag kommer det bli en bra dag! Det känner jag på mig. Nu på morgonen har jag hunnit sola, tagit en lååång promenad. Väldigt uppfriskande och skönt. Har precis duschat och ätit frukost och ska snart fixa mig för att bege mig till jobbet. Blir typ bara tre timmar eller kanske mindre, beroende på hur mycket hjälp Ida kommer att behöva.

Sen är det att tagga afterwork med Sofie och Catta! Nice värre! Blir där någon timme och sen kommer Sandra hit :D Längtar som bara den! Detta kommer blir så himla bra! Det här nyåret hoppas jag på att det kommer bli en utav det bästa jag varit med om hittills :) Förra året blev inte så lyckat efter maten, men hoppas det blir det i morgon!

Nehe, dags att klä på sig.

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0