Min dag

Känner mig duktig nu :) Har hunnit med litegrann idag.. Först och främst så skulle jag ut och gå i morse.. Men fanns ingen chans att jag tänkte bege mig ut i skitvädret. Regnigt och blåsigt.. Usch och blä. Stannade hemma, lagom trött och försökte mig på lite situps. Hann gör 20, sen vila, göra 20 och sedan blev det en lång pause. Somnade till på golvet och sov typ 10-15 min. Efter det var det bara att hoppa in i duschen. Fattade inte att jag kunde vara så trött..

Men men.. Efter det var det dags att gå till banken och fixa litegrann och just nu är jag riktigt nöjd med vad jag åstadkom :) Blev en snabb tur hem och åt lite gröt och sen var det dags att ge sig iväg till jobbet. Blev bara tre timmars jobb idag. Fanns inte så mycket att göra plus att det kom in en tjej och provjobbade, så vi var tre styckna. Lite onödigt. Men skönt med sällskap :)

Sedan väntades städning. Gick hem och plockade lite och min pause i det hela blev en stund i solariet. Väldigt skönt. Somnade till där också. Helt sjukt vad trött jag måste vara i kroppen.. Förstår inte alls. Men det är som det är. Njöt innerligt mycket i det varma solariet i alla fall.. Sedan blev det hem för att grovstäda.. Damma, dammsuga med mera. Och till det ett glas vin. Som pojken sa, alltid roligare att städa med ett glas vin eller öl att smutta på :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0