Finally

Idag har jag klickat hem en pälsjacka!, och lite till.. Blir bild på det någon annan dag! Riktigt nice.. Har alltid velat ha en, men har blivit att man har prioriterat andra saker.. Men men, nu är det äntligen gjort..
På tal om annat så hade jag och baby hur mysigt som helst uppe i Sthlm.. Hade velat vara kvar några dagar till, men eftersom jag började jobba idag så gick det inte.. Och jobbade dessutom i fredags.. Så kan det vara ibland.. och nu är det dags aztt förbereda sig till nyår.. Då kommer Sandra ner och det ska bli hur kul som helst!

Sen har jag också, för någon vecka sen sådär, bytt fotbollslag till Ormaryd för att spela ut det sista innan jag lägger av helt och hållet.. Vet att jag har sagt många gånger att jag ska sluta, men har aldrig blivit så.. Är inte jag utan fotbollen.. Fotbollen är en sådan stor del i mitt liv, och det kommer bli sjukt svårt att sluta när det väl ska ske.. men men, inget jag ska tänka på nu.. Bara se framåt..

Nehe, nu väntar baby på mig.. Ska se film och jag måste fixa mig innan.. men ska försöka skriva oftare.. Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0